• isveç te cami kapısına ırkçı saldırı

    2.
    isveclilerin tebrik edilesi davranisi.

    iste boyle boyle muslumler defolup gidecek avrupadan.
    1 -2 ... dr harleen quinzel
  • atların eşeklerden daha sexsi hayvanlar olmaları

    7.
    sexsi yazan parmaklarina tukureyim.
    2 ... dr harleen quinzel
  • bale kursuna gelince iyi türban takınca ooo

    1.
    laikci zihniyettir.

    bes yasindaki cocuga turban takiyorlar abeyyy diye aglarlar ama ufacik cocugu bale kursuna yollamasini iyi bilirler. neymis efendim ufacik cocuk turbandan ne anlarmis, ulan dingil. ufacik cocuk baleden ne anlar peki? cocugun sana lutfen beni bale kursuna yolla lutfen diye yalvariyor herhalde. zihniyetini kemirdiklerim.
    1 -5 ... dr harleen quinzel
  • justice league

    55.
    marvel karakterleri ciddi takilmazmis, ama dc karakterleri ciddi takilirmis. ulan bi s.ktirin gidin suradan. hayatinda eline cizgi roman almamis veletler filmlerden yola cikarak dc soyle takilir marvel boyle takilir diyor.
    2 -1 ... dr harleen quinzel
  • leyla ile mecnun izleyen ezik insan modeli

    31.
    malin onde gideni tiptir.

    o gomo golocok borgon. bi bitmediniz. size de sokayim geminize de.
    1 -8 ... dr harleen quinzel
  • fox tv sözcü cumhuriyet halk tv ekşi sözlük

    4.
    amerikan pacavrasi bir kanal cumhuriyetin yikilmaz son kalesi ise yandik.
    8 -7 ... dr harleen quinzel
  • 90 lar jenerasyonu

    32.
    ogretmenini domaltamamis sanssiz jenerasyondur.

    not: 88 dogumluyum.
    -6 ... dr harleen quinzel
  • kolombiyalı öğrencilerin gerizekali olması

    1.
    dogru onerme.

    ulan memeleri, gotu ele avuca gelen tas gibi ogretmenleri var. seks teklif ediyor, ama bu dalyarraklarin biri gidip bunu anasina babasina sikayet ediyor. simdi kari 40 yil hapis cezasi ile karsi karsiya. senin sifatina tukureyim aq cuksuzu. hem doggy style'da kariyi domaltacaksin hem de dersten gececeksin ulan insan daha baska ne ister? gerizekali mahlukatlar.
    6 -5 ... dr harleen quinzel
  • justice league

    45.
    marvel'ci ezik veletleri cildirtan film. 10/10.
    3 -2 ... dr harleen quinzel
  • fantastic beasts the crimes of grindelwald

    1.
    fantastic beasts serisinin ikinci filminin tam adi.
    ... dr harleen quinzel
  • enes batur un film çekmesini kıskanan ezikler

    1.
    kendilerini hemen belli etmislerdir.

    essek kadar olmussunuz. daha bir baltaya sap olamamis, oturdugunuz yerden milleti elestiriyorsunuz. bu ulkede mahsun kirmizigul, ozcan deniz gibi krolar film cekmis. enes batur cekse ne olacak? kodumun rahatsizlari.
    1 -10 ... dr harleen quinzel
  • sözlük kızı tarzı entry girme sanatı

    1.
    -ihihi, sapsikler, uff gibi yansima sozcukleri bolca kullanin.

    -kiz oldugunuzu ozellikle belli edin. (yani bir kadina yapilir mi bu ya? falan gibi cumleleri kullanmaya ozen gosterin)

    -kafanizin basmadigi siyaset gibi konularda bile entry kasmaya ozen gosterin. sehitler olmez vatan bolunmez, kurt turk kardestir pkk kallestir falan filan.

    -gotunuzun, basinizin fotografini cekip sozluge koyun. laf edildigi zaman uff beni cekemiyorlar diye kendi kendinize tribe girin.

    -facebook'taki duygusal dusler gibi sikimsonik sayfalardan arakladiginiz laflari burada ilk defa kendinize kesfetmiscesine kullanin. gizemli kiz havalari yaratin.

    -her iki lafinizdan birinde ne kadar kirilgan ve minnak oldugunuzdan bahsedin. kendinizi adeta tir tir titreyen kucuk bir tavsan yavrusuymussunuz gibi tanimlayin.

    -trollluk amaci ile acilan ''turk kizlari cok cirkin yeaa'' basliklarina hemen gelip ayar kasmaya calisin. hem kiz oldugunuzu hem de agir gerizekali oldugunuzu belli edin.

    -mukemmel kiz havalari yaratmaya calisin. her b.ka duyar kasin. ayni anda hem ataturkcu, hem hayvansever, hem dogasever, hem muhalefet, hem vatansever, hem bakire, hem hic sevismemis, hem hic ellenmemis, hem hic birisinin elinden tutmamis bir kiz goruntusu yaratin.
    10 -15 ... dr harleen quinzel
  • ülkemizde sosyal medyanın yasaklanması

    4.
    helehelehelehele.

    ne mal adamlarsiniz aq. kucucuk cocuklarin eline telefon vermeyeceksin o zaman. bilgisayar kullanimina ayirdigi sureyi kisitlayacaksin. sanki bir turkiyede sacma sapan videolar cekiyorlar. dunya turkiyenin etrafinda donmuyor.
    2 -4 ... dr harleen quinzel
  • fethullah gülen in orospu çocuğu olması

    3.
    fethullan gulen hoca efendiye feto diyemezsin. ben sana lakap taksam hosuna gider mi? lutfen ozur... saka lan saka istediginiz kadar kufredin.
    ... dr harleen quinzel
  • izmit te 16 yaşında öğrenciye tecavüz edilmesi

    3.
    evet arkadaslar simdi hep beraber duyar kasip artilarimizi aliyoruz.
    3 -22 ... dr harleen quinzel
  • yunanlıların denize döküldüğü yalanı

    20.
    masallari seven tiplerin inandigi durum. yunanlilar denize dokulmemis yavas yavas izmir'i terk etmislerdir. denize dokulme gibi bir durum yok.
    1 -4 ... dr harleen quinzel
  • porno film izlerken hüzünlenmek

    1.
    cogunlukla basa gelen durum.

    yahu okuz gibi herifler gencecik kizlari sadece s.kmekle kalmiyor resmen hasat ediyorlar. hunharca kullanip atiyorlar. yazik lan. uzuluyorum. bu kizlara yardim eli uzatmak gerekli.
    9 -6 ... dr harleen quinzel
  • markette kocasına poposunu gösteren kadın

    4.
    (bkz: cabuk kalkti dikkat edersen)
    4 -4 ... dr harleen quinzel
  • 15 kasım 2017 dünün en beğenilen entyleri rezaleti

    2.
    birilerinin prim kasma amaci ile actiklari s.kko basliklar giriyor ya, bu da girsin ne olacak.
    3 -3 ... dr harleen quinzel
  • eski türkiye de 1930 yılında asılan pankart

    2.
    geldi yine tipini siktiğimin
    8 -38 ... dr harleen quinzel
  • yeni şeyler getiriyorum